.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد ؛
استقرار ۸هزار شعبه اخذ رأی در مازندران
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند، گفت: ۴ هزارو۳۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها و ۳ هزار و ۸۹۶ شعبه اخذ رأی ویژه ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است....

شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند، گفت: ۴ هزارو۳۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراها و ۳ هزار و ۸۹۶ شعبه اخذ رأی ویژه ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.

به گزارش شمال نیوزبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی رستمی، رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه 4 هزارو35 شعبه اخذ رای برای انتخابات شوراها و 3 هزار و 896 شعبه رای گیری برای رئیس جمهوری پیش بینی شده، اظهار داشت: در مجموع 50 هزار نفر نیرو اعم از نظارت، بازرسی و هیات های اجرایی و امنیتی، کار برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت را در این استان بر عهده دارند. 
 
 وی، مهمترین وظیفه هیات های اجرایی را صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس و بیطرفی در انتخابات دانست   و گفت: 2 میلیون و 500 هزار نفر در استان واجد شرایط اخذ رای هستند. 
 
 یونسی تعداد نامزدهای حاضر در رقابت های شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران را 16 هزار و 857 نفر اعلام کرد و گفت : اين تعداد داوطلب براي كسب هفت هزار و 824 كرسي شوراي روستا و 316 كرسي شوراي شهر در حال رقابت هستند. 
 
 رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه 969 نامزد انتخابات شوراها از ادامه رقابت انصراف دادند، یادآورشد: از مجموع كل داوطلبان ثبت نام شده فقط 411 نفر رد صلاحيت شدند . 
 
 به گفته وی در این دوره از انتخابات صلاحیت 93 درصد از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در مازندران مورد تایید قرار گرفت. 
 
 يونسي همچنين از برگزاري انتخابات شوراي اسلامي هشت شهر مازندران به صورت الكترونيكي خبر داد و گفت: در اين هشت شهر تعداد 642 صندوق راي گيري الكترونيكي مستقر خواهد شد . 
 
 در این استان 2 میلیون و 500 هزار نفر واجد شرایط اخذ رای هستند و در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که 7 اسفندماه 94 برگزار شد، 83 درصد از واجدین شرایط اخذ رای دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.517 seconds.